8 november

Tur man har underbara vänner som kan hjäla mig, haha på matten t.ex så var min trogna vän så snäll så hon kunde skriva på mitt papper och SO provet fick jag göra muntligt. Som tur är har man ju en vänster hand också så jag är ju inte helt ute och cyklar men jag skriver ju inte med min vänster hand så det blir lite svårt ibland. Som tur är så använder vi ju oftast datorerna men annars tar jag mig hjälp utav mina vänner.
 
Annars är jag ganska glad. Imorgon är det ju fredag och allt liksom. Denna vecka har gått så förbannat snabbt. Men helgen är snart kommen och jag klagar inte. Nej absolut inte. Nu ska jag gå och dricka vatten. Ha det bra och jag tror jag säger god natt för idag, kram ♥
 
Haha jag säger då det. ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback