3 november

Hej, haha jo jag vet jag bloggar inte förens nu. Men idag har mamma och pappa varit och fixat den andra bilen, eller ja vi kan ju säga att dem har varit och fixat syrrans bil. Så jag har varit hos mormor och morfar och käkat mat och fikade lite också. Idag ska jag njuta av sista kvällen av ledighet. Imorgon är det att lägga sig tidigare för sen börjar skolan igen. Men det är ju inte alls långt nu till jul så det är väl 7 veckor till sen är det lov igen och det klarar jag hoppas jag. På tisdag då är det exakt 2 månader kvar tills jag fyller år. Enlig mig har detta år gått för snabbt. Det känns som om det var nyss jag fyllde 15 och nu är det inte långt kvar tills jag blir 16. Nej nu ska jag tänka framåt. Ha en fin lördagskväll. Kram på er ♥
Här sitter jag och har tråkigt och där ser ni min nya blus, som jag köpte på vero moda. På bilden ser den svart ut eftersom att det är svart vitt på bilden men den är egentligen grön. Skit snyggt. 


Samuel

Jag hann ju inte se blusen du köpte, men den var grymt snygg i allafall kommer inte använda min tröja tills jag köpt nya jeans (vilket händer på tisdag efter jag tagit ett nytt pass kort)

2012-11-03 / 20:05:42
BLOGG: http://staffi.devote.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback