solig dag

Hejhej. Idag på eftermiddagen blev det fika uppe hos mormor och morfar, morbror var också där med hans hund. Vi fikade och gassade i solen som tusan och jag har blivit BRUN, haha på armarna och lite på bröstet! :) Satt i linne så var det enda som solen kom åt men ska fasiken få magen att bli lite brun den också! När jag kom hem satte jag och kollade på BB reprisen och sen bestämde jag mig att jag skulle ta mig en spring tur och så blev det också åhh gud så skönt det var :) Ska nog ta mig en sväng ut imorgon också om jag hinner för på schemat är det så att jag ska med mormor och mamma till Ludvika och så ska jag vara hos mormor och morfar och plugga lite moped tänkte jag och hjälpa dem lite på dems gård med att kratta och lite sånt. Tänk vilket fint barnbarn dem har haha :P Nu ska jag inte sitta här nå mer, ni får ha det bra, adjö!♥



Haha gammal bild !


Isabellasphotographing

sv: bra :)

kram

2012-05-02 / 21:05:20
BLOGG: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback