Måndag 7e maj

Hejhej. Har varit borta hela helgen och orkade inte blogga igår för gick och la mig i min säng och höll på med mobilen sen somnade var så himla trött kan jag ju säga! Men har haft en kul helg även om jag hade hellre varit hemma men nästa helg ska jag vara hemma och hålla på ute på gården med mamma har jag bestämt och jag är typ "ledig" från skolan på fredag eller det är så att jag och hela skolan ska samla in pengar till nånstans i världen och då ska man "jobba" för pengarna men jag ska vara hemma och städa eller nåt för då får man ju ledigt :) haha men ska gå nu iaf kanske skriver lite senare, kram! ♥


haha helt random bild men jag och Stafne får stå för bilden i dag :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback