21 maj 2012

Hejhej, måste bara med varmt hjärta säga att jag älskar detta väder! Så underbart, får nästan lite dåligt samvete av att sitta inne men jag måste faktiskt Plugga lite och jag tror jag kanske sitter ute och gör det :) Har faktiskt blivit brun för solade när jag kom hem och satt i kanske två timmar som tur var så hade jag solkräm annars hade jag nog varit röd som en tomat :O Var till körskolan efter skolan och ska nog dit imorgon också. När mamma kom hem skulle jag beställa tid för moped prov men dem hade stängt så ska göra det imorgon iställer. Hoppas på en bra tid :) Nu ska jag börja plugga lite, ha det så bra allihopa, kram!♥


Åh vad sugen jag blev på glass... :)


Andrea

sånna är så sjukt goda!

2012-05-21 / 19:59:19
BLOGG: http://andreatherese.spotlife.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback