Vill ha sommar och sol!

Hejhej på er alla! Till att börja med tyckte jag dagen var en riktigt pissdag, men när man väl kommer igång så är det ju bara att köra på :) För det första Erika klumpa sig när vi hade Bild och skulle ta såndära flask färg men hon var tvungen att ta av locket helt för att få någon färg så såg hon att det var en bubbla i öppningen och blåste för att försöka få bort den och då spräckte den och hon fick blå färg i ansiktet, haha jag kan säga att jag garva nåt enormt mycket faktiskt men jag var så snäll och torka bort det åt henne :) Och så en lärare som nästan ramla i leran, så går det när man mobbar sina elever haha :P Men jag har såklart varit så trött idag men fick ju också gå till Trafikskolan och nu är det bara en kurs kvar sen ska jag sitta en massa på datorn med en massa frågor och sånt. Men nu ska jag kila iväg, Hej då!♥



Bror och syster när vi var på Kryssning i sommras



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback