Vampire diaries

Hejsan, förlåt att jag inte bloggade igår, men jag orkade inte igår jag var så sjukt trött försökte att gå och lägga mig kl åtta men somna kanske inte föräns kl tio om inte senare. Så himla irriterande... Nu är jag själv hemma och lyssnar på musik och jag har faktiskt inga läxor till imorgon bara ett hemkunskap prov som vi får ha anteckningar med då så det är väl bra men det är ett stort prov som man kanske kommer ta två timmar -.- men det är ju fredag och då kommer Julia och Erika till mig och sover till lördagen och innan ska jag och pappa ha fixat bilden till mitt ID-kort som jag ska fixa på lördag eller ja iaf ta bilden så jag kan få mitt ID och bank kort. Så nice. Ja så ett litet äventyr väntar mig imorgon. Idag så var det Trafikskolan efter skolan men imorgon så är det inget men nästa vecka så är det måndag tisdag och onsdag som jag ska gå på de sista lektionerna sen ska jag ju hålla på med en massa frågor på datorn också sen blir det uppkörning någongång när jag är redo och teori-prov om det heter så. Nu blev det mycket jag skrev, men nu ska jag kolla runt lite på bloggar och sådant så ni får ha det så bra, hej då! KRAM ! ♥




IMORGON ÄR DET VAMPIRE DIARIES och Damon och Elena KYSSER VARANDRA♥ Jag och Julia kommer sitta med ögonen klistrade på tv bilden !!


Anonym

hihiihihi jaaaaaaaaaa :D:D:D:D:D:D:D:D=D=D=D=D=D=D=D

2012-03-15 / 21:10:07
BLOGG: http://juliiaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback