Min vecka!

Hej hej, då är jag själv hemma då! Mamma och pappa är på Cup med min bror min kära syster är med sin pojkvän i Ludvika. Jag har lite smått tråkigt efter att min tremänning/syssling har åkt hem... Men till Påsklovet så blir det jag och syrran som åker ner till henne. Min vecka har set ut så här:

Måndag: Väntade och väntade städade och städade... men tillslut så kom min kära tremänning/syssling ända hit till Dalarna från stockholm.

Tisdag: Tisdagen blev en slappdag. Det ända vi gjorde den dagen var att sitta framför tv,n sen bakade vi chokladbollar för det första så var smöret slut men så kom min kära morfar och gav oss lite eller ganska mkt vi kunde göra dubbelt så många. För det andra så var det lite med pärlsocker så vi tog lite cocosflingor men dem vart slut dem också så vi fick lov att ta ströbröd på men det var faktiskt gott! och för det tredje vi skulle ju göra en dubbel sats så havren blev slut så vi tog musli istället med små små corneflaces i men det vart gott det också. Syrrans kille kom till oss också och hjälpte oss, nja kanske inte. Han hjälpte oss att äta upp dem.


Onsdag: Vart det mer full fart. Upp klockan 8 för att hinna med en buss till Kupolen. Vi kom iväg och var uppe där cirka 11 tiden. Det första vi gjorde var att äta på Taco Bar för vi hade inte ätit så mycket till frukost så det passade bra till där. Runt 14 tiden så kom mamma mormor och min bror upp och var med oss. Jag köpte två trosor på New Yorker en t-shirt på Kaphal sen hem och slappa för att ha så sjukt ont i fötter och ben för att vi sprang så mycket i affärer då passade vi på att kolla på en film som hette Skottår och det passade ju bra till!


Torsdag: Sov vi lite längre på morgonen till att sen gå upp äta frukost och göra iordning oss för att sen gå till bussen och upp till Ludvika för att äta sushi som tradition varje år som vi började göra förra året. Min syster gillar inte sushi så mycket men lite så jag och Isabelle fick dela på hennes bitar hon hade kvar så vi vart propp mätta. Vi gick uppe i Ludvika och kollade lite i affärerna. Testade en tröja som jag har varit sugen på att köpa jätte länge då kommer det fram en tant som jag aldrig hade sett, fram och säger att jag borde köpa den för att jag passade jätte bra i den. Man vart ju lite glad men köpte den inte istället köpte jag en affisch som jag hängde upp i mitt rum på en i Vampire Diaries hade kollat mycket på den tidigare men den hade inte kommit in i affären men nu hittade jag den en sista, snacka om tur!

Fredag: Upp tidigt för att nu skulle min kära tremänning/syssling åka hem. Vi åkte och lämnade henne på bussen och det är sådär jätte sorgligt för att jag saknar henne så mycket! Men på Påsklovet så åker jag och min syster till henne. LÄNGTAR!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback