FREDAG

Hejhej, skolan blev det idag och så skönt att vi fick sluta en hel timme tidigare, det gjorde min dag. När jag kom hem gjorde jag mig en rostad macka och capuccino, skit gott men längtar till det blir lite mer väder ute så jag får ut på elljusspåret och spring, det är så underbart för man känner sig så bra när man joggar där med musik i öronen  Nu sitter jag här och kollar på tv, ska nog städa lite på mitt rum snart också. Vi hörs. hej då. Kram♥


Ida

Hej! Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Undrar du vad LKG är för något? Klicka på länken här ovanför så står det där om du bara bläddrar ner lite! :) Klicka på länken & läs innan ni frågar ngt! :)

Förlåt om du inte vill ha sånt här, men antingen så hade du inga "regler" eller så fattade jag "reglerna" fel :)

2012-03-09 / 19:53:10
BLOGG: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback