F R U K O S T

Godmorgon! Sista sportlovsdagen, usch jag vill verkligen inte till skolan igen är så trött på det! Men man går ju bara 5 veckor till sen är det ju påsklov och då åker jag till Stockholm, guu va nice. Idag ska jag plugga lite tror jag eftersom att man har så fina lärare som ger en läxor på lovet *host,host* nej det tycker jag är lågt man ska väl ta det lungt på lovet inte göra skolarbeten och sånt, mamma vart tillochmed sur haha. Sen ska jag bara slappa idag och vänta tills mamma och pappa och lillebror Jesper kommer hem från hans cup tror dem ligger tvåa ska ringa mamma sen och prata lite med henne. Nu ska jag äta lite frukost, hejdå!♥



Fattas bara ölburken mellan där, haha. Så här sitter han när han tvättar sig mellan benen haha så söt♥!


Hanna Håkansson [ Foto ]

söt misse :D

2012-03-04 / 14:43:25
BLOGG: http://hkansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback