10 Mars



God morgon! Här sitter jag och dricker o´boy och äter rostade mackor och lyssnar på musik tror inte det kan bli bättre. GOTT. Jag tod mig en dusch när jag vakna och ska snart gå och fixa luggen tror jag om inte hela håret, kanske ska platta detö Idag ska jag städa mitt rum lite tror jag och sen så kommer en massa gäster som ska fira syrran lite mera. Sen blir det Melodifetivalen Final ikväll och jag tror jag hejjar på Loreen för jag tror vi kan vinna med henne!! Fast jag har min favoriter faktiskt. Nu ska jag kolla runt på bloggar. Vi hörs, ha det bra !♥


Adriana

Sv; Hehe, jag har en canon EOS 600d! Extremt bra kamera! :D

2012-03-10 / 15:48:43
BLOGG: http://adrianateresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback