Fredag

Hejhej. Idag i skolan blev det kort, för det var en teater grupp som heter Ung Utan Pung som uppträde i min skolan idag! Jag har sett dem förut men med ett annat nummer och dem är fan hur jävla bra som hälst! Får ni chansen att se på någon utav deras uppträdanden så gör det! Ni kommer garanterat få er en aning massa garv, så sjukt kul! :)

Nu har min älskade morbror fixat min blinkers på min moped, så bra så nu är det bara att ut och köra, nästan. Jag hoppas fan att jag kommer klara det dära provet nästa fredag! HOPPAS så jäkla mycket!!
Nu ska jag dra, hej då!♥


Ella och Nora ♥

Hej, fin blogg du har!



Allt bra med dig?:)



2012-06-02 / 13:11:32
BLOGG: http://noraaella.blogg.se/
Ella och Nora ♥

Sv, ja :) Följa varandra via bloglovin? :)



Säg till genom att kommentera på våran blogg när du följer oss och vilket nummer du blev :)



Du måste klicka på bloglovin-skylten i menyn för att följa oss, annars går det inte att hitta våran blogg ...



Kram, Nora och Ella

2012-06-02 / 15:23:12
BLOGG: http://noraaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback