9 juli 2012

Jag har ett problem som jag tror alla tjejer har! Jag ska ju till Ikea idag men har inga kläder att sätta på mig...Hela garderoben full med kläder men INGET att sätta på mig, inget som matchar bra med någonting! Åh jag får kli. Jag får helt enkelt gå naken! Jag kommer nog inte att skriva så mycket idag eftersom att jag kommer vara borta men jag ska försöka skriva när jag kommer hem och jag vet inte om jag kommer ta med kameran, dels beror det på att jag inte har så mycket batteri i den och att det kanske blir onödigt att släpa med sig kameran. Hm...Jag vet. Mina problem. Men ni får ha det bra idag! Kram! ♥
 
Katten på äventyr! ♥


Caajsaaaa

ahahahha, aaaw! Dör när jag ser bilden, hur söt får man bli? :D

Svar: Åh tack söta Cajsa!! Saknar dig!! Du och din sköna humor !! :) :D <3
Jenny Enbäck

2012-07-11 / 21:54:02
BLOGG: http://awesomeness.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback