Skola och plugg!-.-'

Är jätte trött just nu, sitter här med mjukisbyxorna på och kom på att jag har en spanska läxa som måste in i hjärnan -.-' Orkar inte skolan just nu mkt tröttare än förra terminen. Men nu ska jag inte klaga för mycket. Min dag började med att gå upp runt hal 7 sen upp fixa iordning mig äta lite frukost och så fick jag skjus utav mamma till skolan i morse skönt att slippa gå, sen har skoldagen varit trökigt som vanligt. Sen gå hem. När jag kom hem så gjorde jag två rostade mackor och en kopp te var så sugen på det sen gick jag till mitt rum och kolla på tv,n kollade på Top Model och nåt program på MTV!  Ska nog ta mig en dusch snart, så hejdå sötnosar♥!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback