mycket som händer

Hejhej bloggen, ett sent inlägg. Nyss duchade jag var riktigt skönt efter en lång dag. Gick till skolan idag och matte provet jag hade känns nja jag vet inte men får hoppas på det bästa! Efter skolan så var jag hemma kanske 40 minuter sen så åkte jag med mamma och bror till Ludvika och fixa hans glasögon och jag var in på Åhlens och hitta en massa där, köpte ett linne, kofta och ett par thights skit bra och imon ska jag ha dem på mig, kanske kan visa en bild, om jag kommer ihåg och har tid. Var på nå konfirmations grejs också, mamma skjusa mig dit efter vi hade vart i Ludvika hann inte hem utan hon släpte av dit jag skulle. Har Svensak prov på torsdag, men det kommer gå åt skogen fattar ingenting. Men nu ska jag och och lägga migg under täcket och försöka sova. Godnatt!♥




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback