SÖNDAG HELA DAGEN LÅNG!

Hejhej, nu är det söndag igen och en ny vecka på gång. Men snart är det prao, gud så skönt och på skolan så har dem en time out dag som vi som praoar får ta ut vilken dag på den veckan vi vill och jag ska såklart ta ut det på fredagen, så sköönt. Men sjuorna och niorna får ha friluvsdag den veckan, alla åttor tycker typ att det är förjävligt att vi inte får ha det men jag bryr mig inte så mkt tycker inte det är så kul att vara ute i snön och frysa, haha

Det var ju konfrimations grejs nu på morronen, så gick på den men satt bara med min mobil typ helatiden för jag tyckte det var så tråkigt... haha men va fan man får ju träffa en massa kompisar  Sen när jag kom hem så böt jag gardiner i mitt rum, vår gardiner så mysigt. Känner så mkt att jag vill ha vår nu asså, usch hata kyla... Men nu ska jag ta och komma på något annat att göra. Hejdå!♥


Haha jag och Erika i början av sjuan!! söta vi är.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback