Melodifestivalen idag på tv.

Haha vilka fina kommentarer man får av sina kompisar, gillar det starkt  Blev inge Ludvika, mormor tyckte det var för kallt ute så plattången får vänta men hon sa att vi skulle åka i veckan efter skolan någon dag och istället för att åka till Ludvika åkte jag och mamma till nisses och köpte nya gardiner till mitt rum som jag tänkte att jag kanske skulle sätta upp imorgon och kanske byta till rent i min säng. Men ska ju på nåt såntdära konfrimations grejs men jag tror jag ska sluta på det, för usch vad jag tycker det är tråkigt. Vill ju bara vara med när man ska åka till nyckel ön liksom, men ja vi får se hur det blir med det. Idag är det ju melodifestivalen och Sean Banan ska ju vara med, haha jag undrar hur det går  Nu ska jag jag lyssna vidare på musik, hej då! ♥





tycker den här är ganska bra, den spelas i The Vampire Diaries



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback