Lediga dagar ♥

Hejhej! Ja då var man och åt på syrrans skola som ni kanske redan vet så går hon på en kockskola/gymnasium så ibland får man gå och äta där, och jag åt jätte gott dem är så bra på att laga mat ! Sen blev jag så mätt så jag inte kunde äta någon kvällsmat här hemma, haha. Men resten av dagen har bara varit långtråkig men skönt att man var ledig idag också. Jag var ju till Ludvika igår men vet ni nåt konstigt jag köpte ingenting mer än mat då jag och Julia skulle äta lunch sjukt tycker jag men jag hitta en jacka som jag nog ska köpa när jag kommer upp dit för gud vad jag vart kär i den, en svart skin jacka för 299kr det är inte dyrt!! Men nu ska jag gå och mysa med the family Hej då! ♥



OLA ;) din morfar hehehe nedåå :) ULA

sv; taaaaack du! :D <3

2012-02-17 / 21:20:49
BLOGG: http://juliiaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback