Jag saknar dig

Oj inte bloggat på länge men har bara inte kännt för att sitta vid en dator. Har ingen lust med någonting just nu känns det som. Men ska försöka. Idag har jag bara varit i skolan och den känns att våren är nära för nu är det så slaskigt och blött ute så att det är en ända stor sjö. Sen kom jag hem då satte jag mig och kollade på "jag saknar dig" den är jätte sorglig går verkligen inte att låta bli att gråta i den filmen man vill liksom gråta nu efter filmen för att den är så sorglig. Sen efter åt jag lite med min familj men var inte så hungrig så jag åt inte så mycket sen var det bara att börja med SO.n som känns att det kommer gå skit men ja vi får väl se.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback