Det blir bättre, lovar!

Hejsan, Idag var en bättre dag än igår, och det är nog för att jag vet att det är fredag imorgon. Idag i skolan så hade vi en sak på livskunskapen som heter Disa vi tjejer ska gå på det i 12 veckor nu, vet inte riktigt vad det är men man ska typ prata om sina kännslor och så. Idag så föreslog pappa att vi skulle äta pizza, så det blir det, en familjepizza! NAJS! och så är jag idag läxfriii, men har ju grejer tills nästa vecka men det behöver inte jag göra nu! så himla skönt så ska slappa. Hade lite spa för mig själv, hade ansiktskräm, fixade mina ögon bryn och klippte till mina naglar och tänkte måla dem ikväll, i någon röd nyans tror jag, vi får se. Men nu ska jag spela lite the sims 2 haha lite beroende av det men men, Hej då!♥




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback