19

Om en månad firar den här bloggen 2 år!! Kanske ska ta och fira med tårta haha. Nu har jag jätte tråkigt men ska väl hitta på nåt och idag vet jag inte vad jag ska göra mer än att städa i mitt rum, har städat i min garderob och är nästan klar man ser värkligen där jag har städat haha. Imorgon är det mändag och skola igen efter en veckas prao men bara en vecka sen är det sportlov så skönt och så kommer min käraste tremänning/syssling Isabelle LÄNGTAR♥ och imon ska jag klippa mig också ska nog göra min lugg tjockare funderar på att göra det. Nu ska jag hitta på nåt att göra. Kram♥


Förlåt Julia!! HAHA vi äter äpple på praon


OLAAA

nej FYFAN......... :( fan ta dig din lilla fjärt rump prutt :P djfhdjfdfhdjkfdfhd :(



HAHAHAHA fira med tårta haha garvar lite för mig själv här.. haahha :D

2012-02-19 / 15:16:15
BLOGG: http://juliiaeriiksson.blogg.se/
Samuel

ja du! :D vi kan ha blogg party nu i helgen som kommer ;) ? blogga ta roliga bilder videoblogga ? //staffi

2012-02-19 / 21:51:27
BLOGG: http://staffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback