Take care

Hej på er! I dag när jag kom hem från skolan var det första jag gjorde var att äta mat fast det var inte mycket det heller det var bara lite lasagne från igår. Det är så här att jag äter ju inte frukost och i skolan i dag var det gröt och jag trodde det skulle vara rester men det var det inte så lunch blev det inte heller. Jo jag vet jag är kontig!
 
Just nu ska jag städa mitt rum lite, byta i sängen och kanske dammsuga för imorgon kommer Stockiholmarna som vi i min familj kallar dem haha. Sen tänkte jag att jag skulle ta mig en dusch raka benen och fixa min tånaglar. kanke till och göra mina naglar lite juliga. Idag kommer jag ta han om mig själv med ansiktmasker också tänkte jag. 
 
Jag lyssnar på musik medans jag städar och då går det tusen gånger bättre ä  om jag inte hade haft det. Nu måste jag börja städa. Kramar! ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback