Inte helt ensam

Go´Kväll! Har just sett 'Stjärnorna på slotten' med familjen och nu sitter jag på mitt rum och lyssnar på musik. Katten är inne i mitt rum så jag är inte helt ensam. Efter att mamma ringde mig och sa att jag inte behövde hjälpa henne med kiosken inne i ishallen så har inte jag varit ute nångång i dag, men sådana dagar kan man väl också få ha tycker jag. 
 
Omgjort på bloggen också. Kände för att städa ut julen lite. Men snöflingorna få vara kvar ett litet tag till tror jag. Vi får se om jag lägger ut vad jag köpte igår imorgon istället. Kanske kommer upp idag men klockan är ganska mycket nu också så det får nog bli imorgon. 
 
Jag har lite lust med att göra som en slags ''summering'' av detta år. Se vad mitt 2012 blivit för något. Jag ska sitta och fixa ett inlägg redan nu tror jag och göra ett tidsinlägg som kommer upp imorgon. Vore inte det ganska kul? Jo men då säger vi så. ♥
 


veronica

kika gärna in på min blogg och läng in en kommentar

2013-01-05 / 18:10:47
BLOGG: http://livsstilen.devote.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback