Dagens Makeup: Jul

Jag har gjort tillökning i kategori hörnan som heter Dagens Makeup och Dagens Hår. Jag kommer nog inte lägga upp varje dag men nån gång ibland. Vi börjar idag i Dagens Makeup.
 
Här kommer en fin Julmakeup
 
 
Denna passar bra till julafton! Jag kommer nog ha denna imorgon. På denna maken hade jag inte så jätte röda läppar men jag tycker att man kan festa till det lite med illröda läppar eller mörkröda läppar. Här har man en lätt färg på ögonen som bara ska pigga upp ögonen och få ögonen fina och den passar alla ögonfärger. På denna make ska man hellst få läpparna i centrum och det tycker jag är snyggt till jul! 
 
Kommentera om ni vill ha en tutorial på denna makeupen. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback