11 december

Hej hopp! Idag har det varit full fart! Jag var ju och åkte pulka med Nathalie och Samuel och mycket skratt fick man kan jag säga. Så här rolig har jag inte haft på länge och nu är jag så trött i kroppen att jag inte orkar göra så mycket. Sen så gick jag till mormor och morfar och där fick jag se och testa min nya vinterjacka som jag då kommer få på julafton men bättre sen en aldrig säger jag då. 
 
Jag borde plugg biologi men jag har då ingen lust med det så jag tänker bestämma att jag får plugga gärnet imorgon för imorgon är sista lektionen innan provet så då kommer säkert viktig information som man ska ha till provet som jag då kan plugga på då i skolan och sen ta hem och plugga lite. 
 
Nu skaj jag bara ta det lugnt och jag tror jag verkligen nu håller på att bli förkyld för hjälp vad min hals kan vara konstigt ibland och hela min kropp är så trött hela tiden. Nu ska jag sluta babbla, haha. Men vi hörs och jag kanske skriver nåt litet inlägg innan jag går och lägger mig, annars säger jag god natt nu! Kram ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback