Dag För Dag

Jag tänkte jag skulle göra en sånhär dagfördag, skulle kanske vara kul och jag tänkte om jag börjar imorgon och jag ska försöka att hålla detta med att göra en varje dag. Hoppas det kommer funka bra! Kram!♥
 
Dag 01 - Mina drömmar
Dag 02 - Mina bästa vänner
Dag 03 - Något/någon jag inte kan leva utan
Dag 04 - En resa jag minns
Dag 05 - Favoritplagget ur garderoben
Dag 06 - Något jag tänker på hela tiden
Dag 07 - Ett ögonblick värt att minnas
Dag 08 - Min favoritplats
Dag 09 - Det här får mig att känna mig lycklig
Dag 10 - Det här får mig att skratta
Dag 11 - Något jag gör hela tiden
Dag 12 - Favoritfoto
Dag 13 - Min favoritlåt
Dag 14 - Mitt favoritminne
Dag 15 - Det här får mig att må bättre
Dag 16 - Det här hade jag på mig idag
Dag 17 - Något jag ser fram emot
Dag 18 - Mina rädslor
Dag 19 - Det här är viktigt för mig
Dag 20 - Mina starka sidor
Dag 21 - Vad jag gillar att göra
Dag 22 - Det här är jag bra på
Dag 23 - Något jag hatar att göra
Dag 24 - Min favoritsport
Dag 25 - Det här glömmer jag aldrig
Dag 26 - saker jag gjort idag
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback