set the world one fire

Hejhej, jag vet att det är lite dåligt bloggat just nu men ska försöka att blogga lite då och då! Var nyss ute med Lisa och joggade och tjolade lite och vi körde ganska hårt idag och herre min skapare vilken härlig känsla man får efter man har tränat! och sista biten hem så tillochmed då sprang jag ska försöka vara så här nu faktiskt och det är ju himla skönt att i sin ensamhet eller med någon kompis vara ute och jogga! Det vill jag lova :) Idag så är det ju sista lov-dagen och jag har en läxa jag håller på för fullt med nu och tänkte försöka få klar den tills jag ska kolla på Big Brother så man har den gjord och på tisdag har jag utvecklingssamtal men det ska nog gå bra hoppas jag men det sköna är att tisdag och onsdagen är ju dem dagar det är sådana dagar och då får vi sluta TIDIGT!! Så helvetes nice! :P och är så nervös inför uppkörningen på torsdag men det ska väl gå bra det också hoppas jag! Men nu blev det mkt jag skrev, hoppas ni gillar det :) Ha det bra! Hej då! ♥




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback