Goda tider

Hejhej, kan börja med vad jag har gjort idag. Jo jag har varit ute hela efter middagen först satte jag mig i solen med en bok och läste och lyssnade på musik fick lite färg på huden faktiskt :) Sen börjades det med att röjja undan en massa på gården och i landet, mycket blev gjort kan jag ju säga härligt också solen lös och den värmde riktigt bra faktiskt nästan så man tyckte att sommaren vinkade till en :) Sen kom den efterlängtande grillningen och den var underbar och somvanligt så äter man för mycket så man kan knappt röra på sig haha :) Men det var det värt faktiskt ! Imorgon blir det Valborg med bästavännerna! Förs upp till Ludvika med syrran och Erika sen till Julia och då kommer även Samuel och sen ner till brasan sen går jag hem med mamma och bror antar jag för att vara lite vid min egna majbrasa på gatan! Syrran blir kvar i ludvika hos sin kille. Just nu kollar jag lite facebook och ska hitta på någonting annat att göra snart, ha det bra god natt! ♥


Oj nämen kolla det är ju en jäkligt gammal bild på mig och Sabina! Goda tider, goda tider! ♥


Isabellasphotographing

haft en bra helg? :)

kram

2012-04-29 / 23:15:10
BLOGG: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback