Fredag

Super härligt med lång helg kan man ju säga får komma bort från all plugg och det :) Kan börja med vad jag har gjort hittils idag. Vart till skolan, på hemkunskapen fick vi ett oförberätt prov! Men det gick faktiskt bra och på SO hade vi en läxa också och det känns som om det gick bra det också, svarade på alla frågor och blev så sjukt glad i veckan när jag fick se att jag hade alla rätt på mitt fysikprov :P Efter skolan gick jag hem och mötte min syrra och hennes killa vid busshålsplatsen en liten bit från mig så stannade för att prata lite och sen åkte Jonathan hem med bussen och då gick jag och syrran hem. När jag kom hem satte jag mig i sängen och pluggade lite i mopedboken, läste bara lite, sen började jag städa lite i mitt rum tänkta att man kanske kan ta och göra lite "renovering" i rummet göra lite på egen hand det som man kan göra själv och sen tog jag mig en paus och kollade i Klick och sen till datorn, haha :) och idag fick jag månadspeng på kortet så, nu har man lite mer pengar. NU fick ni mycket att läsa, hoppas ni gillar det hej då kram! ♥




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback