BB Cream



Min nya favorit krem! Älskar det :) Köpte den idag i Ludvika på Rusta för bara 79kr! Kan verkligen rekomendera!

Ja som sagt, var till Ludvika idag nästan direkt jag vaknade, vi, min familj och jag gick i affärer och pappa skulle teste synen och så och före hade vi varit och ätit på restaurang, sen till Lyrviksberget vid Rusta och det förs var vi in till Elgiganten för jag skulle vissa kameran jag vill ha för pappa, hehe fjäskade lite för han kanske? :) sen till Rusta då jag hittade kremen, sen in för att handla till grillningen imorgon :) Najs! Nu ska jag gå. Hej då! ♥


pulan

åhh grillning vad mysigt :) längtar tills måndag :) <3

2012-04-28 / 20:26:54
BLOGG: http://juliiaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback