sjuk men glad kan man säga



Hejsan
Ja som sakt inte bloggat på länge men jag har inte varit hemma
och för det andra så är jag sjuk! Har fått nå allergi skit vet inte vad
det är så är hemma från skolan. I Sälen hade jag det grymt bra.
Köpte två par skor ett par converse och sandaler
tänkte jag skulle visa bild sen. Två vinter jackoroch ett par täckbyxor.
Behövde lite nytt och det är så bra och billigt i
vissa affärer där i Sälen faktiskt conversen kosta bara nått vid 200 kr
det var typ rea på rea kan man säga, jätte bra!!
Och på Fredag kommer katten jag pratat om hem till mig guuud så kul!
men ska gå nu så herrå!!  ♥




Anonym

GUUUD vad roligt med missen :) är det den på bilden??

converse??? :P skulle du inte ha mina ;)?

2011-09-06 / 17:59:40
BLOGG: http://juliiaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback