Så kan det gå.

Hejsan
Idag sov jag kanske till 9, 10. Sen så tog jag mina medeciner.
 Jag har haft lite tråkigt dom här dagarna så jag har setat och virkat
ganska mkt, haha  Sen så fick jag lite mat ut av pappa och nu
har han åkt till jobbet och jag har städat lite och kollat på tv och
nu sitter jag här.
 Duschade också det var skönt.
 Mamma jobbar, och hon har möten i dag så hon
kommer inte hem föräns 9 ikväll och jag ska vara hos mormor och morfar
och äta middag.
Imon tänkte jag kanske gå till skolan har lite utslag kvar ser förjävligt ut
men aja skit samma och har fått hem jätte mkt läxa så ska göra lite
det och städa en massa tills på Fredag vill ju att missen ska trivas
Ska gå nu så herrå !!  ♥ Kram



Anonym

jag har inte vart i skolan på hela veckan :s

förkyld som fan. men det börjar dämpa sig så kommer till skolan imorgon.

jasså massa läxor? ;) haha undra va det är dåå

2011-09-07 / 14:20:42
BLOGG: http://juliiaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback