var lycklig!

Halloj!
Har inte bloggat mycket nu men har haft mycket i
plugget liksom, så har inte orkat. Och i dag skulle
min grupp på SO:n redovisa om vårt land och en
person(tänker inte nämna namn)som skulle vara
med i vår grupp typ var inte med på lektionen
hon skolka från den lektionen!
och vi hade sätt henne på morgonen och så ser
vi henne efter lektionen blir lite sur bara...

Vet ni att igår hade lilla jag namnsdag!
och det var 3 månader kvar tills jag fyller 15!
och jag får börja övningköra på moped!

Ska ta kort på mig tänkte jag och visa min snygga 
frilla jag fick haha klippte mig i Måndags.

Idag så efter skolan var jag till Granngården för
att köpa lite katt grejer typ och sen till Konsum för 
skulle köpa dricka till imon för att då ska jag sova 
över hos nadia och andra ska vara med ska bli
riktigt roligt faktsikt och då hade vi delat upp så
att alla skulle köpa en varsin grej alltså godis hihi

Men sen så skulle vi till min mormor och hämta
Jesper och då åkte vi ner för att vi kom på att vi
jag och pappa haha ville ha lite fredags myys men
kommer bli mer fet ju haha kommer bli jätte mkt
chips och sånt imon men nån gång ska man
väl få göra det hihi



ser man inte snygg ut!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback