prao

Hejhej

Har ju haft prao hela veckan nu. Skönt det än att
sitta i skolan. Har väl typ sorterat papper hämtat
fakturor. Städat lite på mormors kontor. Är på
Ovako. Pappa jobbar ju där också så han kom i
dag och hälsa på mig och så skulle han ha nya
sulor till sina skor så mormor skulle beställa det

Blir ledig imon så skönt men på fredag är det
jobb igen men ska nog få gå tidigare då ska ju på
läger ska bli kul

Var en sväng till ludvika igår och idag igår köpte
jag vinterskor jätte sköna och så snygga !!
och två par byxor och i dag köpte jag mig en tröja

ska gå nu Hej Då! Kram♥!



en bild från i lördags


Anonym

haha jadå :D <3 haha

2011-10-12 / 21:14:40
BLOGG: http://juliiaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback