Thursday

Bara för att jag älskar Julia så står hon och jag för bilden !! ♥
Hejsan
Gjorde en ny header igår. Är Nöjd 
Idag så var Julia inte i skolan, tråkigt
men då var jag med Sofie !! ♥
När jag kom hem åt jag en morot, var
vrål hungrig för hade bara ätit tre potatisbullar
i skolan. Imon tror jag det är tacos
och idag i skolan så sprängde vi russinburkar på kemin
faan vad jag garvade  Där Julia Missade du något!!
Idag fyller min Kusin Johan 12 år så ett stort grattis till han! 
Idag fick jag reda på mitt SO resultat.
Jag fick VG-  Gissa om jag är stålt över mig själv!!
Ska gå nu så herrå puss på er


cholia

älskar dig också <3<3

hahaha, fan va nice video på facebook :D ååh, hade velat varit med på kemin :(

WHAT, OMG... so prov, då får väl jag veta det på måndag..... DUKTIG DU VA DÅ! ;)

2011-03-17 / 19:01:43
BLOGG: http://juliiaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback