Sommarlov


Hejsan
Gud vad det känns härligt! SommarLov !! ♥
Igår så efter avslutningen så gick jag och Julia ner till min bror och kollade
på han i kyrkan och Erika kom senare. Sen stack vi till Elan och åt så
kom Nadia. Så stack vi hem till mig och drack te förutom Julia, och kollade på film
längtar till nästa Tista för då åker jag och Julia och Erika till Grönalund
gud vad jag kommer åka karuseller, älskar att åka karusell!
Snart så ska jag äta egna kebab med bröd länge sedan jag åt det - egna alltså. Ska bli Gott
Och Nadia sov över hos mig gud vad roligt vi har haft spelade in på min mobil då
rösten blir och ändras guuud vad roooligt man kan låta !!
Ska gå nu så herrå Puss!♥




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback