♥ good times ♥


Hejsan

Har en liten rolig sak att berätta, nej en enorm rolig sak att berätta!  
Ungefär helgen efter skolan börjat så ska jag skaffa en katt  guud vad
jag längtar! eller kanske det blir tidigare jag vet inte och nästa vecka så
drar jag till min sommarstuga och träffar mina underbarade saknade kusiner
och Elins (min syrras) pojkvänn ska med också. Idag så har jag varit i Avesta
först så var vi och kollade i affärer lite och sen till en park det hette Visentparken
där dom har sådana dära djur vet inte vad det heter men aja blev lite guideade där.
 Sen så åkte vi tbx och träffade två som min familj känner (och det är dom som har
en kompis som har katten vi ska få) och så försökte vi hitta ett café men nej
vi hitta inte vi hitta coop konsum och köpte lite där men när vi kom in
där och vi hade varit inne där kanske 1 minut så står Tony Rickardsson vid
kassan och sen åkte vi på speedway och kollade riktigt kul har jag haft idag men när vi skulle
åka till Speedway och titta så tror ni inte vi hittade typ 4 caféen efter vägen haha !!
Lyckad dag och imon ska jag nog vara med Julia om jag inte skulle till Falu Gruva
vi får väl se men nu är jag ganska trött kan jag säga ska någ gå och möta
drömmarnas land men först borsta tänderna lite och ta bort sminket men vi
kanske ses imon mina vänner men herråmyfriends!♥






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback