dåligt bloggat

Förlåt för dåligt bloggat! Men ska försöka nu!


I Lördags så var jag på Fest kan man väl säga. Eller det
var en släckt träff, vi skulle fira alla som fyllt år liksom
Och då fyllde på den dagen min mamma år 45 år, grattis till henne.
Och imon fyller pappa år men han blir 46 ist grattis till han också
och morfar faktiskt  
Sommar lovet är härligt som fan och jag längtar apsolut inte till skolan
jag har det så skönt så. Igår var jag till Ludvika med mamma och Jesper
för hans glasögon hade gått sönder så vi ska hämta dom i dag och vi
var till dolarstore också och jag köpte mig en dricka och en glass en
calipo älskar dom glassarna ska ni veta men ska gå nu och tänkte jag
ska blogga en liten stund senare efter jag varit till Ludvika så herrå!♥


MUMS!♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback