tråkigt :(

Hejsan
haha igår när jag skulle gå och lägga mig så skulle jag gå och hämta
en vatten flaska var törstig så tänkte endå om jag blir törstig senare
så kan jag ha en vattenflaska och så när jag skulle gå tillbaks till
mitt rum så ser jag pappa sova på soffan haha han såg så himla rolig
han låg liksom helt utslagen haha 
Idag så vaknade runt åtta men orkade inte gå upp så somnade om
sen gick jag upp kollade på tv och gjorde mig frukost sen satte jag
mig framför tvn igen satt där ett tag orkade inte göra nåt sen gick jag
och klädde på mig och sminkade mig. Mamma mår iaf bättre idag det
syns på henne inte kul att ha magsjuka !!!  glad att hon mår bra 
ska gå nu och göra nåt jag vet inte vad men nått iaf har tråkigt  
Hej då Puss


julia eriksson

gaaash vad jag längtar till lördag ;D

2011-01-29 / 19:45:50
BLOGG: http://juliiiiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback