♥PUSS♥

tjena mitt bena
har lite ont i huvet och är  törstig  blev typ nå kött och potatis gratäng
och sås idag efter som att mamma inte mår så bra 
tog mig en dusch alldeles nyss så sitter här med handduk runt huvet
och en morgonrock på mig gud vad jag älskar min morgonrock !! 
Imon är det lördag undra vad man ska hitta på då typ ända sedan idag
när jag kom hem från skolan så har jag haft tråkigt usch vad jag hatar det
man har ju fanken inget att göra än att glo in i väggen och bara försöka
hitta på nått att göra. skönt att det är fredag !!! 
ska gå nu så hej då på er mina fina
PUSS


julia eriksson

vi får hitta på nåt nån dag.

och sova nån helg<3

2011-01-28 / 22:22:22
BLOGG: http://juliiiiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback