Onsdag

hejsan
Idag så var inte lilla Julia i skolan och när hon inte är där så är det inget som är kul i skolan 
Idag så slutade ag efter gympan sen hem och slappa usch fy för Rickard
vi skulle dela in oss i två tjej och kill lag men jag fick lov att vara med killarna 
hur tänker man då?! nej inte vet jag
men aja kom hem och slappade satte mig vid tv:n och åt lite sen kom mamma hem
så åt jag kvälls mat och sen gick jag in på mitt rum, längtar till lördag då Jag och Lisa ska sova hemma hos mig 
sen i dag så tog jag mig ett varmt bad gjorde inpackning i håret och en ansiktsmask(stavning) och skrubbade mig så nu luktar jag gott och är mjuk och len Men måste typ köpa en ny inpackning för den tog slut 
Nu ska jag nog gå Hejsan svejsan !! <3


julia eriksson

aww, inget vore kul i skolan heller om inte du vore där :)

2011-01-20 / 16:41:31
BLOGG: http://juliiiiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback