Kusin på besök ♥

Hejsan
snart kommer min kusin, vi ska äta tacos och lite sånt och fira mig igen
får mer packet :-D roligt roligt
Usch när jag vaknade idag hade jag skiit ont i magen (jag tror nu vet vad jag menar)
Usch Usch Usch säger jag bara !!
Ï går så var jag ute i skogen med mormor morfar brorsan morbror och Stina
Stina fick gå lös i skogen såg så härligt hon såg så lycklig ut !! <3
hon dödade två skogs möss, haha =)
sen så kom dom på kvällen då fick jag en choklad ask och 500 kr :) älsk pengar
aja nu ska jag gå och vänta på att kusin ska komma tja då :) <3
Stina ! ♥


julia eriksson

Åhh, gott med tacos! :o:o

2011-01-08 / 16:17:03
BLOGG: http://juliiiiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback