Fredags MYYYS

Hejsan
har inte blivit nå inlägg på ett tag men nu skriver jag iaf.
Idag så var jag i skolan gick med Lisa till skolan
och vet ni i Onsdags så fick jag veta vad jag fick för resultat
på fysik provet och jag fick VG gissa om jag är glad över det.
Nog om skolan Fick skjuts utav Julia hem älskar min Julia :) <3
Så när jag kom hem så hade jesper med sig en kompis jag åt
lite så åkte han till träningen mamma skulle sluta 18.30 men hon
fick sluta tidigare, bra för mammsen idag ska jag äta gott kom
inte ihåg vad det heter men gott är det iaf !! xD
Nu så ska jag kolla lite på internet sen ska jag göra nåt
Hej Då :) xD
gud vad gott det  skulle va med jordgubbar !!! :) <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback