Vad tusan !


Hejan
idag så var det sista gången jag hade drama sen blir det dialog i tre veckor men nästa vecka så är hela skolan lediga  skönt som in i tusan! då ska jag sooova mycket, haha gud har mensvärk just nu hatar mens det gör så ont inuti sig  Idag så fick jag skjus hem utav morfar så åkte jag och jesper hem till morfar och då hade mormor slutat jobbet, och lilla stina var där, hon har blivit förkyld så hon typ hostar och nyser hela tiden. Men hon är så gosig och härlig att gisa med när det är så kallt ute. Vill ha sommar nu! så jag kan åka upp till min sommar stuga och träffa Kusinerna. Och jag och julia kan härja och ha det kul !!  ska gå nu så herrå Puss&Kram





julia eriksson

inte hela veckan nästa vecka.. bara EN dag :(

ahaaaruuuuu, fatta längtar till sommarlovet!! <3

2011-02-10 / 17:09:19
BLOGG: http://juliiiiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback