TRÅKIGT!

Så här känner jag mig nu!

hej
Nu är det pappas tur att bli dålig usch nu skiter vi i det!
idag så hade jag livskunskap/drama liksom tjejerna
har drama killarna dialog. Sen var det håltimme
så satt nere å elevcafet och köpte mig en bulle och en
festis  och så hade jag jumpa sist i dag TRÅKIGT
men idag så var det kul körde flaggan om ni vet vad
det är. Sen så fick jag skjuts hem utav mamma för hon slutade
nästan som mig, sen kommer hem till sjuka människor.
Alla hemma här hos mig är så tråkiga och mamma
ska till IKEA imon och jag vill följa med jag blir så sur 
hon ska med jobbet. JAG VILL FÖLJA MED! hon har liksom
lovat mig att vi ska åka dit men nej fan heller jag blir så sur
aja ska gå nu så hej då Puss


julia eriksson

heheheheh snygg du är!!!!!!

2011-02-02 / 18:48:36
BLOGG: http://juliiiiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback