Sjuk

Hejsan
Är sjuk i dag, så stannade hemma från skolan men saknar min Julia
kommer nog inte till skolan imon heller. Nyser typ hela tiden har så
himla ont i halsen och hög feber har jag också så jag nästan svettas
igel, snuvig också  Aja, Mamma har precis gått till jobbet men först
så åkte hon och lämnade Jesper och Elin till skolan så jag gick och sov
och när hon kom hem så vaknade jag igen så jag gick upp. Jag skulle
ha matte prov i dag men det missar jag, så får säkert göra det på
måndag. Det värsta med att stanna hemma på skol tid är att man
missar så mycket, men nu skiter jag i det nu ska jag tänka på att bli
frisk! Nu får ni ett par bilder här för att jag saknar Julia !! 

Denna bild gillar jag starkt!! 










Ska gå nu så herrå :) 






julia eriksson

aw, saknar dig också<3 jag har garvat för mig själv, alla ba kolla på mig som om jag är cp :(

2011-02-17 / 14:20:55
BLOGG: http://juliiiiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback