Dag 05-15 sanningar om mig själv

1, Jag älskar twilight
2, Jag fönar inte håret mitt hår blir bättre om jag inte fönar det
3, på hård macka brukar jag ha ost med äpple på (mums)
4, Envis
5, Läst twilight böckerna kanske 7 gånger
6, Hatar läxor och skolan
7, Tycker simsons är tråkigt ser aldrig på det
8, Hatar när jag säger nåt och den andra säger "va"
9, har Ketchup till nästan allt
10, älskar kläder smink skor accesoarer allt med shopping
11, Fyller tidigt ( 6 januari )
12, Biter aldrig på naglarna dom blir bara fula då
13, Hatar folk som sviker
14, älskar mormor och morfar
15, Folk säger att jag kan sjunga


julia eriksson

ska försöka sluta säga va ;P

2011-02-07 / 15:32:13
BLOGG: http://juliiiiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback