Dag 04-Mina syskon

Detta är Elin min storasyster 16 (17 i mars), vi har samma mamma och samma pappa alltså är vi helsyskon
jag älskar min syrra ! ♥ även när jag säger att jag hatar henne när hon tar mina kläder eller nåt
liknande så kommer jag aldrig hata henne och så ni vet är hon brunhårig just nu hon har färgat
det ganska många gånger faktiskt hjälpt henne några gånger också. Älskar dig syster !!♥

Detta är min lillebror Jesper 9 (10 i maj) vi gar också samma föräldrara det är bra tycker jag. och jag älskar min lillebror,  vi kan bråka och få apkli på varandra men vi älskar varandra endå mamma sa när vi var mindra att det är som om är ett gift par som har varit gifta i 40år haha. Jesper var så gullig är han var liten den gulligaste bebis som funnis på denna jord jag älskar honom älskar dig lillebror!! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback