21 december

Det känns så härligt med jullov just nu, och enbart 3 dagar kvar till julafton(snart 2 dagar.) Färgade håret på syrran, det vart faktist bra! Må säga att jag är bra på att färga håret på andra. Sen kom mormor och morfar och hälsade på en stund, kollade på tv och pratade, vart en kort stund. Nyss spelade jag UNO med brorsan, fick mig ett gott skratt Vann en gång haha. Imorgon blir det att städa både mitt rum och hela huset inför julafton men julgranen kommer inte upp föräns på fredag dan innan julafton det är en tradition(stavning) i vår familj att ta upp den dan innan julafton. Det blir nog också att göra ett pepparkakshus imorgon också. Men nu ska jag gå, GodNatt!♥


JULIA, HAHAHA!♥


ulla

HAHAHAHAA skit kul :pPpP

2011-12-22 / 10:15:12
BLOGG: http://juliiaeriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback