11sept2010

hejsan bloggen!
på måndag i skolan ska jag ta skol foto, kul men man ser alltid konstig ut på bilden aja:)
vaknade av tv,n idag min brorsa satt och kollade på disney xD hade hög volym...
sen skulle han på nån hockey grejj så mamma och pappa följde med bara jag och syrran hemma, grymt skönt att det är helg ;)
nästa vecka är det time out på fredagen så då är man ledig :)
och eftersom att min syrra går på gymnasie nu så har hon inga lediga dagar kanske nån studiedag
men pappa sa så här att vi kanske jag och min brorsa skulle få åke med pappa till badhuset, ska bli kul pm vi åker dit, hehe :)<3 men det tror jag :)<3
nu ska jag gå herrå:)<3


Mattiaslinda

Excellent site.

2011-02-16 / 16:29:33
BLOGG: http://mattiaslinda.blogbow.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback